Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Stressar du?

Publicerad 2014-12-23 09:02:39 i Personlighet,

Vari består stressen?
Jag må vara dum, korkskallig eller oberörd, men jag förstår faktiskt inte hur det kommer sig att det ska vara och är för en del, så himla stressigt i juletider? Vad är det så mycket mer av i jul- och nyårsveckan som vi inte har runt omkring oss till vardags? Vanligtvis så städar vi, handlar, lagar mat och tvättar när andan faller på eller när vi tycker att det behövs. Eller är det endast så enkelt att jag inte är den sortens person som stressar inför julen, likväl som jag ej heller stressar inför en större fest, en studentmottagning m fl.
Julstress= ngn blandning mellan prestationsstress och konsumtionshets. 
Ta en toy vettja´! Tror nog att tomten kommer i alla fall. How how...
 
     
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela