Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Kagge på kroken

Publicerad 2014-09-20 20:58:29 i Loppis,

I andra hand
Efter en månads paus så var det då dags igen. Vad... jo, att göra ett besökt till secondhandbutiken. Väl där och med loppisögonen på - i allra högsta grad, fyndades det en svagdrickskagge inkl glasflaskan, fyra st plåtskyltar, emaljerade med tryck towels på med krok undertill och en virknål Boye i blänkande silvermetall.
Kaggen kanske finner sin plats i vårt sommarhus med en tunn ljusslinga i, handdukskrokarna blir lantligt fina och virknålen av grövre tjocklek ska användas till att virka handdukar och grytunderlägg gjorda av bomullstrasor.
Passa på att spara gamla tischor, gärna vita eller vilken färg du önskar, klipp de sedan i 2 cm breda remsor. Lämpligt handarbete att ha med i handväskan eller om du reser som passagerare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela