Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Sanslösa sinnen

Publicerad 2014-09-23 13:26:39 i Allmänt,

Senseless, amerikans komdei från -98
Nu när hösten närmar sig med stormsteg infann sig känslan av att lägga av ett riktigt asgarv. Som för att skrämma kyla och mörker på flykten. Det fick då bli den gamla, ja, från 1998, sjukt roliga komedin, dock väldigt barnslig, men ack så befriande att kunna brista ut i ett riktigt hjärtligt garv!  
Notera roliga komedin, för flertalet av sedda komedier har inte ens fått mig att dra på smilbanden.
 
För att tona ner kvällen fanns en önskan om att avsluta den med en av mina favoritfilmer Infödingen från 1991. En norrländsk skröna om ripjägaren Elov Jonsson, som en dag träffar den berömda popsångerskan Bie. Fjället och storstan, ett möte med vissa konsekvenser. Som huvudperson ser vi en relativt ung Lennart Jähkel. Cia Berg och Bert-Åke Varg är medskådespelare.
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2014-09-24 20:51:52

Hej! Tack för filmtipsen, 2 filmer som jag inte sett. Jag har ett tips på en grymt bra sida som är helt gratis och där man jätteenkelt samlar ihop poäng som man löser in till presentkort hos t.ex. H&M, Body Shop m.m. - Gratisbio! Är du medlem? Om inte, bli det. Jag har redan fått presentkort för 2000 kronor. Jättelätt och helt gratis. Du blir medlem här: http://gratisbio.se/?RecruiterID=167202

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela