Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Har du fått knäppa rekryteringsfrågor någon gång?

Publicerad 2015-04-01 20:47:00 i Jobb,

Knepiga eller märkliga
frågor du kan få på en anställningsintervju.
Jag kan tycka att dessa frågor i sig inte är anmärkningsvärda, ej heller utslagsgivande. De är nästan lite på gränsen till knepighet. I vissa fall, speciellt utsatta eller exponerade yrken kan de ha sitt berättigande till viss del. Oftast uppfattas de som kränkande eller allt för privata. Se det som ett test och behåll lugnet, kanske till och med ställa en humoristisk motfråga.
 
Tror du på Ufon?
Har du någon gång varit den dummaste i rummet?
Kan du köra bil i dåligt väder?
Är regler till för att brytas?
Om du var en penna, skulle du då vara av blyerts eller bläck?
Om du hade superkrafter, vad skulle det då vara?
 
Jag har svaren, har du??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela