Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Mickel på fjället

Publicerad 2015-06-30 20:31:36 i Personlighet,

Storheten inom tekobranscen för friluftskläder
Grundaren till Fjällräven Åke Nordin satt i en källare i Övik, vilket fortfarande en star förankring i Norden. Deras populära modell Kånken som många av oss känner till, den traditionella ryggsäcken som fått ett nytt uppsving. Kånken är tillverkad av fjällrävens eget material, vinylon f och G-1000. Liknande smärting, mycket slitstarkt, tåligt och bra vattenavvisande.
Denna fina ryggsäcksväska fick jag i present av min man när jag fyllde år. Fungerar lika bra som väska/bag, axelremsväska eller som rygga om du bär tungt. 
Infödingen är en svensk dramafilm från 1991. I rollerna ses bland andra Lennart JähkelCia Berg och Kåre Mölder. Det är en dramafinlm som handlar om en svensk ripjägare som träffar en berömd popsångerska och som leder till konsekvenser. En av mina favoritfimer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela