Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Valkyria på besök

Publicerad 2015-06-30 20:36:03 i Funderingar,

Hon vaktar dasset
Vid vårat sommarställe på Ön. Funderingar finns på syftet kring detta. Att avskräcka eller stödja i nödens stund. Helt klart är att det finns någon form av närvaro. Vi har påpekat att hemlighuset är vårat och att vi kommer att använda det men också att vi tar väl hand om det. Att besöket är bekräftat tar jag som ett tecken när vår hund reser ragg, både på plats och inomhus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela