Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Kuttrasju

Publicerad 2015-03-17 14:25:51 i Hantverk,

Kärleksbänk
När min man agerat arborist och beskurit vår stor gamla kastanj, gårdens vårdträd, hade jag en önskan om att göra den delen av trädgården mer levande och tillmötesgående. Kom då på att jag ville ha en fin kärleksbänk runt det vackra trädet. Det lyfter hela området runt trädet, tillika gör framsidan av huset mer tillgängligt och inbjudande. Förhoppningsvis också en mötesplats i kärlekens tecken, sitta där och filosofera, titta på allt som rör sig och insupa ljusets härlighet.
Vi delar på konstruktionen, jag och min man. Jag har blick för det estetiska och kan se slutresultatet och han har det praktiska och kunnandet i sina händer och fysik till det. Såå, välkommen att kuttra sju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela