Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Mysse

Publicerad 2015-03-18 08:54:08 i Handarbete,

Barnelue
En fin liten barnmössa med öronlappar som man stickar på ett par dagar. Vill man så kan man sätta dit en liten tofs också. Till knytet kan du variera mellan att göra en vanlig snodd, sticka eller virka en snodd eller sticka en smalare resår. Denna stickade jag till mormorspojkenTor, han blev såå fin i den. Bor man i norrland som han gör så är den passande att ha nu i vårtider, skönt att ha något för öronen men som inte är allt för varmt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela