Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Strupen vs strupen

Publicerad 2015-10-28 21:21:19 i Känsla,

Redan på morgonen känner jag igen den avoga känslan
Av att jag inte vill, inte ska, kommer inte att orka, skiter i det, men vet,,,,, att jag innerst inne kommer att göra det. Funderar lite på hur lång tid det kommer att ta innan jag gillar tanken, på att ... göra det.
Strupen är en brant gångväg som går parallellt med Billingebacken, alltså slalombacken. Den har en höjdskillnad på 132 m och är 1320 m lång. Strupen är en smal bergsklyfta 300 meter norr om Billingehus. Jobbigt och flåsigt värre, men än jobbigare att ta sig ner och tillbaka. Enklast är om man kan småjogga nedför.
Det finns en träningstävling som heter Strupen upp, går av stapeln i början av augusti. 
                           
 
 

Kommentarer

Postat av: Pyttan

Publicerad 2015-10-29 00:09:19

Älskade Skövde :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela