Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Bajsar många hundar i nordsydlig riktning?

Publicerad 2016-04-30 10:31:02 i Funderingar,

Är det så att jycken din skiter i vädersträck?
Har du på din hundpromme uppmärksammat eller noterat i vilket vädersträck jycken lägger en kabel? Är det så at den dyngar sig åt samma håll, typ norr-sydlig riktning, eller lägger den en lort närhelst och var som helst det passar.
Familjens hund, vår boxer bryr sig inte det minsta om var han lämnar sin spillning. Det ska gärna vara ute i höggräset eller än hellre rumpan upp emot ett staket. Innan han lämnar sitt avtryck har han stegat ca 7-10 steg samt att han far runt som en virvelvind. Märkligt sätt att tömma magen och samtidigt att markera revir.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela