Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Livet ut

Publicerad 2016-03-05 17:14:14 i Läsning,

Tills döden skiljer oss åt
Boken handlar om våld i nära relation. Känns trovärdig och väldigt otäck då man får en sanningsenlig beskrivning av hur den felande partnern känner och agerar. Man får ståpäls av att ta in känslan av att finna sig i den utsatta partnerns situation. Ångesten sprider sig mellan varenda rad i boken, man känner sig som i en tävling, tungan hänger och man flåsar, vill bara komma i mål för att se hur det går - att straff ska utmätas. Läs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela