Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Önskar du dig något när ett löv faller?

Publicerad 2016-03-02 19:32:06 i Funderingar,

Eller kastar ett mynt i önskebrunnen, eller tror du på skatten vid regnbågens slut?
Har du något för dig, saker du gör eller tänker på. Tänker på på ett speciellt sätt. Tar vissa saker i turordning. Kanske lägger dig ner på alla fyra för att leta efter en fyrklöver. Tror du på tur och lycka när du ser en stjärna falla. Ser du ofta samma bilder när du sitter eller ligger på ett visst sätt, på en viss plats. Har du funderat på vad det beror på? Vad har du för relation till dina tankar kontra fysisk plats. Är det dina minnen som styr, är det känslan i minnet eller själva upplevelsen du minns som ÄR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela