Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Smackar du med läpparna ibland?

Publicerad 2016-03-03 19:36:10 i Funderingar,

Poppysmic
eller har du något annat, obemärkt ljud för dig. Hur låter du, när du tex böjer dig ner och knyter skorna, bränner dig eller i andra sammanhang där din kropp gör sig påmind om att den visst finns också. Eller när du sover, snusar i din goa säng. Hur låter det när du suckar, låter det tungt eller är det en alldeles lätt och vanlig liten suck. Att sucka högt och ljudligt ska visst vara bra för lungorna, säger de lärde.
 
Prova olika styrka i ljudet, olika hastighet. Lång nacke under tiden, eller hur, så att du inte förkortar några muskler i onödan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela