Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Har du wingat någon någon gång?

Publicerad 2015-05-05 22:24:58 i Ord,

Vän eller partner?
Att para ihop vän med vän, eller en ensamstående polare som vill och söker en partner. Är du sådan att du känner av stämningar och vem som skulle passa med vem? Uttrycket kommer väl ifrån att du tar någon under dina vingars beskydd. Utifrån din egen bekantskapskrets som du av någon anledning valt kan det ju finnas vänner till dig som skulle passa ändå bättre ihop än vad ni gör, plats för att winga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela