Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Lämna den gamla ryggan i garderoben

Publicerad 2016-03-12 09:57:20 i Personlighet,

Historian är redan nedtecknad
Alla har vi varit med om saker som varit jobbiga. Var och en har sitt, även om det inte talats om, du kanske inte ens vet om det, men så är det nog. Den ena har det inte värre eller sämre än den andre. Det du idag inte kan påverka, lämna det därhän. Att fundera över livets vedermödor nyttar inget till, du blir bara mer frågande, eftersom många svar ej går att få, ens går att ställa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela