Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Reklam för mensskydd på bästa sändningstid

Publicerad 2016-03-28 20:45:33 i Funderingar,

Generar enorma summor av pengar!
Ja, givetvis går detta till tillverkarna av allsköns skydd att använda när du har mens, men också till reklamtelevisionen. Detta är ett märkligt fenomen, varför marknadsförs inte andra alternativ för oss kvinnor, att ha som skydd när vi menstruerar, månadsblöder, montan, mensar, blöder mm. Finns mig veterligen, ingenstans att köpa här i Sverige. Kan tycka att åtminstone apoteket kunde ta hem och påvisa vilka alternativ som finns att köpa. Är du vän med din kropp, rekommenderar jag menskopp. Bra miljöval, billigt och enkelt - man kan alltid bära den med sig på ett eller annat sätt, fungar superbra och håller i ca tre års tid.
 
 

Kommentarer

Postat av: Pyttan

Publicerad 2016-03-29 23:48:56

I löv it! Tack igen för födelsedagspresenten :)

Svar: <3
Gullan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela