Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Vilka känslor spar du?

Publicerad 2016-03-18 08:11:45 i Funderingar,

Var lägger du dem, allt det du känt?
Använder du oftast de dåliga känslorna eller har du lärt dig att styra dig så att de lyckasamma och positiva känslorna ligger överst, de är oftast lättare att hitta. Lycka och glädje är djupa men försätter oss i sådan härlighet att våra minnesspår väljer dem i första hand. Vi kan välja hur vi vill förhålla oss till dagen. Ska vi låta det jobbiga tynga ner oss eller utgå ifrån att det blir en bra och god dag, att jag börjar dagen med att välkomna den - med ett leende på läpparna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela