Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Vad är det för likhet på en död hummer?

Publicerad 2015-08-26 22:07:45 i Funderingar,

Finns det verkligen något som är värt att kallas pressetik?
Medierespektens varande
Har själv tillsammans med min man, ja, förresten hela familjen blev till slut inblandade, stor erfarenhet av mediamissbruket. Hela vårt liv ställdes på ända, jobb, sociala kontakter, boendet. Framförallt vår familjs trovärdighet, förtroende och ärlighet ifrågasattes inte ens, utan ställdes på ända. Den lokala tidningen i vår lilla stad hängde ut min man flertalet gånger utan att ens ta reda på fakta, utan gick enbart på stadens politiker och tjänstemännen i kommunens felaktiga utsagor. Det är så hemskt och vidrigt att jag inte ens kan tänka en klar tanke kring detta utan att bli alldeles bedrövad hur kommunen behandlar sin personal i synnerhet och sina innevånare i allmänhet. Tvi vale!!!!!!!! Eller ett riktigt vidrigt och högljutt fy fan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela