Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Från kust till kust

Publicerad 2015-11-01 20:24:57 i Känsla,

Kör från öst till väst
En höstlig tur, från östsidan till väst, på norra delen av ön ger ro i sinnet och själen får sitt. Det är så stilla och vackert. De flesta färgsprakande löven har nu gulnat och faller så sakteliga till marken. Allt börjar bli så avskalat och rent. Rent från växtlighet, rent från människor, rent från ljud. Ren, hög och klar luft rensar och renar. Att få ta del av hur naturen har sin egen tid, gör sin egen tid, värnar om sitt eget och bjuder oss en annan slags skönhet, som vi måste bli bättre på att uppskatta och använda.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela