Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Krockkudde för livet

Publicerad 2016-08-28 09:32:40 i Funderingar,

Med eller utan
Hur vet du om krockkudden i din bil löses ut? Nyligen var jag på sidan om, delaktig i en trebilskrock, där ingen av krockkuddarna löstes ut. Lyckligtvis gick det ändock bra, men varför löstes inte kuddarna ut. Är det kanske en tillfällighet att ingen av kuddarna i de tre bilarna löstes ut, eller hur kommer det sig. Köper man begagnat kollar man det mesta i bilen, så gott det går, men tyvärr kan man ju aldrig kolla om krockkudden funkar. Den är ju ändock en väldigt viktig del i en bilolycka, och kan, förhoppningsvis rädda liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela