Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Stompisarna närmar sig

Publicerad 2016-06-06 08:41:00 i Familj,

De små guldkornen 
De är och bor 85 mil bort, men snart är de här! Mina älskade barnbarn. De känns så svårt i hjärtat att ha dem såå långt borta, att inte kunna ta del av det vardagliga, att inte kunna hämta på förskolan, att inte vara barnvakt när det behövs, eller att inte kunna hjälpa min dotter med enkla vardagsgöromål eller att bara finnas till hands. Livet är föränderligt och inte alltid är det enkelt. När livet rullar på går det bra, men ofta i stundens känsla och i en icke närvaro är det tufft.
Snart blir det en liten skvätt mafrostare hos oss hemma, och en större skvätt på Öland på vårt sommarställe, där jag hoppas att det blir många spår länge. TorMaj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela