Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Är det bara psykopater som styr vårt land?

Publicerad 2016-10-14 22:21:11 i Allmänt,

All about the money
Även om de är osynliga varelser eller kloka som vissa fåglar, styr de vårt avlånga land med sina psykopatiska idéer och osunda människosyn.
I dag handlar det inte om den goda viljan för den goda människan, utan allt, allt styrs av pengar. Störst plånbok går först. Gummor och gubbar från småländska skogarna, uppfinnarjocken hemma i garaget - de som gjorde det av eget driv och nyfikenhet, finns de överhuvudtaget kvar idag. Psykopater av stora mått finns runt omkring oss, styr och leder många stora företag, innehar oftast ledande positioner, där vi som jobbar blir överkörda med hull och hår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela