Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Ljussvart och mörksvart

Publicerad 2016-09-17 09:56:17 i Inredning,

Svärtan svärtar svart
Ibland när ett visst stort blågult företag erbjuder tillfälliga kollektioer brukar jag vara rapp att kolla in läget. Denna gång blev det Svärtan. Indiens urbana miljöer utgör nerven i Svärtan, som är resultatet av ett samarbete mellan en svensk formgivare och indiska modestudenter. Borta är de färgstarka assocciationer vi vanligtvis förnkippar med indien, nu är det poetiska, abstrakta mönster och en svart, vit och grå färgskala, det mesta monokromt, men i väldigt mjuka linjer. Jag gillar den skarpt. Har redan idag tre köpt på mig ett antal varor, så redan då var på upphällningen vad gäller antal kvar i lagersaldo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela