Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Stickad jacka

Publicerad 2015-03-16 10:08:00 i Handarbete,

Barnkofta
Denna lilla kofta tycker jag är så gullig, antagligen för att jag stickat den till lilla Gulla!
Koftan tycker jag verkligen gör själ för namnet stickad jacka. Än mer utmärkande blir den med de små träknapparna. Trots att den är stickad i rätstickning och att jag har många års stickning i händerna, så är rätstickning det svåraste att få till snyggt. Minsta lilla fel eller vridning av maskan syns blott alltför väl, och, det är dessutom väldigt svårt att repa upp man man gjort fel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela