Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Du menar väl axessoar?

Publicerad 2015-05-09 17:46:44 i Styling,

fast du säger accessoar?
Skärp, sjal, väska, handskar, kanske benvärmare mm och lite allmänna tingeltangel och krimskrams som du hänger på dig som ska hjälpa dig att skapa en enhetlig form i hur du klär dig. Klockan t ex är idag en accessoar, inte ett urverk för att visa tiden. Idag har och använder vi fler accessoarer än smycken. Dessa har fått allt större betydelse i vår garderob. Man kan piffa sig för en billig penning. Men... ingen uttalar det som det ska, med acks till en början.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2015-05-09 19:58:44

Håller med! Har alltid uttalat det med acks!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela