Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Kan du det nya sverigenumret

Publicerad 2016-04-17 14:11:55 i Allmänt,

Ring och fråga någon..
Är denna någon du?
Att svenska turistföreningen lanserat ett nytt sverigenummer verkar ha blivit en succe med stor spridning världen över. I stället för att köra reklamkampanjer till och från ska svenska folket själva få bestämma vad som är värt att se. Ca 5000 personer har redan anmält sitt intresse av att vara ambassadör för Svedala. I dagsläget ska numret vara igång fram till 6 juni. Du som turist, ringer någon awesome svensk och får svar på de frågor som just du har och just den personen kan svara på. Kommer du till någon annan svensk kan du få ett helt annat svar. Folkets röst gör sig hörd! Numret som är till för alla är +46 771 793 336! Tre kriterier krävs för att du ska kunna bli ambassadör; det är ett svenskregistrerat telefonnummer, en smartphone och appen "The Swedish Number".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela