Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Kan polisen tvinga fram brottet?

Publicerad 2016-04-17 14:13:48 i Läsning,

Provokation vid spaning
Fruktansvärt hemsk nutidsberättelse. Kan upplevas lite seg med allt tid som läggs på spaningsarbete. Intressant men så jädra vidrig, möjligtvis för personliga aspekter, men ändock skriven som en dokumentär Äcklig!! Hur orkar man som kollega ta sig igenom detta samtidigt som man ska göra ett proffessionellt arbete. Vilket praktsvin - och detta ska kallas/vara friskt. Som läsare får du en någorlunda intressant inblick i hur polisen arbetear.
Till slut; vilka är kvinnorna som går med på detta????
Viktig berättelse, läs den!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela