Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Är du i din vuxendom?

Publicerad 2016-03-07 19:11:30 i Funderingar,

Har du lämnat mammas gata?
Och gått vidare från barndomens gäde till att bli vuxen. Hur gör du när du är i ditt barndomshem? Är du tillbaks i dina barndoms skor eller tycker du att du är vuxen, uppträder som den vuxna individ du är. Uppträder du som en trotsig tonåring när du befinner dig i dina föräldrars hem, din tidigare bostad. Tar du det för självklart att det mesta ska finnas, kollar du kylskåpet med jämna mellanrum. Undrar du varför de har det si eller så, varför gör ni inte så här eller så här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela