Happy Sheads

Där jag bor, gör och älskar

Spisens lilla kråka

Publicerad 2016-03-17 19:52:47 i Inredning,

Eldkråka - spiskråka
Genom att ställa en spisfläkt på eldstaden höjer du temperaturen ett par grader i rummet. Värmen fördelas också jämnare och sprider sig gott i huset. Den är mycket enkel; av gjutjärn på ett underrede med valfritt antal vingar, två eller fyra. Alltså, man ska ju inte elda för kråkorna, därför ska man i stället se till att bladen på kråkan snurrar på mest hela tiden. Fördela varmluften så snabbt och så mycket som möjligt. En riktigt värmespridare som kan användas på alla sorters vedeldade kaminer, köksspis som täljstenskamin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gullan

Den här bloggen handlar om lite om mig, min stil, min passion för skapande och inredning och alla vackra saker som gör livet. Mode, motivation och personlighet. Jag bor i lägenhet med familjen och vår boxer Nero och har ett underbart sommarhus på Öland. Ön med det vackra och annorlunda landskapet med sitt otroliga ljus inspirerar mig. Känn dig välkommen till min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela